måndag, februari 20, 2012

Wow, six years!!!!

Oj vad tiden går. Det är sex år sedan jag startade min blogg (igår). Jag provade i och för sig på ett annat ställe först men det räknas inte. Det har hänt så mycket dessa sex år. Jag har fått nya vänner via bloggen. Flera av dessa har jag träffat IR på mässor eller på olika kurser.
Vi har skaffat segelbåt och jag gillar det, jag som aldrig hade satt min fot på en segelbåt tidigare. Vi  ska till och med byta till något större. Det trodde jag aldrig för 10 år sedan.
Våra tre barn har vuxit upp till ansvarsfulla och bra människor som vi kan vara stolta över. Våra två döttrar har gift sig och båda var underbart vackra så mor kunde inte hålla bort tårarna naturligvis.Vi har också blivit morföräldrar till världens underbaraste lilla tjej.

Time flies away fast. It's six years since I started my blogg. It has happened a lot during these  years. I've found new friends all over the world because of my blog, several of them I've met IR.
We have bought a sail boat and I ike sailing, me that never have sailed before. We even are thinking of buying a bigger one. Who could have thought that 10 years ago.
Our three children has grown up to very good people that we can be proud of. Our two daughters is married, gorgeous brides both of them so  mummy shed some tears during there wedding. And we are now proud grand-parents to a beautiful baby girl, almost seven month old.

Jag firar på genom lägga upp bilden på Fr. Smilla. Det kanske blir sista bilden på henne. Jag säger också tack till er alla mina bloggvänner:/I celebrate by putting up a photo of Miss Smilla, maybe the last photo of her. I also say thanks to you my blogg friends:


Inga kommentarer: