måndag, april 26, 2010

Four and five in 10 shawls 2010 and a baby sweater












Nu är min Sagrantino klar och jag är väldigt nöjd med den.

Now my Sagrantino is finished. I'm really pleased with.
Pattern: Sagrantino
Needles: 3.5mm
Yarn: Lefover sock yarn



 
Jag har också stickat en lite baytröja till en vän som ska ha en bebis.

I've also knitted a Baby Sweater for a friend that is expecting a baby.
Pattern: Lilla koftan
Needles: 3mm
Yarn: Rowan milk cotton











Min Silvester har också varit klar ett tag men inte blivit blockad förrän nu.

My Silvester has been finished for a while to but haven't been blocked until now.

Pattern Silvester
Needles: 3.5mm
Yarn: Ullcentrums entrådiga
Så nu kan jag räkna in nummer fyra och fem i 10 shawls 2010.
So now I can check in number four and five in 10 shawls 2010.

Inga kommentarer: