söndag, mars 14, 2010

Citron

Vad sägs om en svart Citron? Det var vad jag bestämde mig för när jag skulle sticka denna sjal som alla andra redan stickat. Ville inte vara som alla andra. Tyvärr så räckte inte garnet helt utan jag fick ta en rest av Färgkrafts garn som jag hade liggande. Nu kan jag också checka av sjal nummer två i Ravelry gruppen 10 Shawls 2010.
DSC00508
How about a black Citron? That’s what I decided for because I didn’t want to be like everyone else that have been knitting this pattern. But I ran out of yarn so I had to take some leftovers of Färgkrafts yarn. Now I also can check shawl number two in Ravelry group 10 shawls 2010.
Pattern: Citron
Yarn: Järbo Gästrike 1ply and Färgkrafts Softblend.
Needles: 4mm.

3 kommentarer:

Sunna sa...

Wow, nu har jag ytterligare en favoritcitron

Anna sa...

Såååå snyggt i svart!

Kerstin sa...

Jättesnygg i svart med lila kant och i så tunnt garn.