fredag, februari 19, 2010

Stockholm

Sitter på hotellrummet och tittar på vilka utställare som finns med  i Älvsjö. Finns några som jag vill besöka imorgon. Ska försöka vara ute tidigt, redan vid 10-tiden tänkte jag.

Annars har det varit en intensiv dag med en bra start på kursen vi är på. Helgen kommer att bli både rolig och intressant men intensiv. Så det är väl tur att det är sportlov nästa vecka så vi är lediga.

Sitting on my hotel room and looking on which shops that are at the knitting  event this weekend. There are some that I want to visit. Will try to be there around ten tomorrow.

Otherwise it has been a very good beginning of the course we are at. It will be a nice but intense weekend. Luckily we are free from work next week.

2 kommentarer:

Monica Hansen sa...

Spännande! Snöar det i stockholm?

Humlan sa...

Jag skulle ha gått i dag, var anmäld till Stickas årsmöte också, men bråkig kropp och bråkigt väder stoppade mig. Med lite tur så kan jag komma iväg i morgon istället, för jag har en liten lista över vad jag behöver och jag vill inte gärna vänta ända till i höst!