söndag, oktober 04, 2009

Photos

Här är lite foton. Börjar med en bld från gårdagen när Fr. Smilla skelle upp ur vattnet

DSC00230

Here are some photos. I’ll start with a photo from yesterday when Ms Smilla was going up from the water.

Och här kommer lite uppdateringar. Först ut är en mössa till en vän.

And here are some updates. First out is a cap for my friend.

DSC00237

Pattern: Lina

Yarn: Double Rheuma Thermal Wolle

Needles: 4mm

 

Vantar till en väns man.

Mittens for a friends hubby:

DSC00235

Pattern: Alex's Mittens (Ravelry link)

Yarn: Double Rheuma Thermal Wolle

Needles: 4mm

Och till sist ett par galna vantar till min man. Han behövde ett par och jag har en del sockgarnrester. Hur galna de blev i färgerna syns inte så bra på bilden.

DSC00240

And last Crazy mittens for DH. He needed a pair as and I had some leftover sock yarn. How crazy the colours is doesn’t show on the photo.

Pattern: My own.

Däremot får ni vänta lite på bild på min Tant Koftas kofta och Lavalettesjalen som jag stickat. Sjalen ligger och blockas och koftan hann jag inte ta någon vettig bild på.

But you will have to wait for photos of my Tant Kofta top-down cardi and the Lavalette shawl I knitted. The shawl is blocking and I didn’t had time to take a decent photo on the cardi.

Inga kommentarer: