måndag, oktober 05, 2009

Lavalette and challenge

Här kommer en bild på min Lavalettesjal. Mottagaren blev nöjd med sjal, vantar och mössa.

Here’s a photo of my Lavaletteshawl. The reciever was pleased with both shawl, mittens and cap.

DSC00242

Pattern: Lavalette

Yarn: Rheuma thermal wolle

Needles: 4.5mm

Hur tar man sig an en utmaning som den jag fick igår. Har sett att andra tar en kopp te, gräver djupt ner i mönster- och garnhögarna, bollar idéer med familj och vänner. Jag däremot väljer en annan väg. Min utmaning, vad det nu blir, måste ha något att färdas i när vi åker till Istanbul vecka 44. Så därför stickar jag en väska till den. French Market bag. När den är klar får jag börja träna inför min stora utmaning, som jag har en idé om. Vad den består i kommer ni att få veta slutet av veckan. Sedan är det hårdträning som gäller.

How do you cope with a challenge like the one I got yesterday. Have seen several ways like taking a cup of tea, digging deep down in patterns and yarns, talking ideas with family and friends. Me, I’ve decided to take another aproach. My challenge, whatever it will be, must have something to travel in when we are going to Istanbul in a couple of weeks. So therefore I’m knitting a bag for it. French Market Bag. When it’s finished I will have to start train for my big challenge, wich I have an idea about. What it will be I will tell in the end of the week. And then I will have to start training.

Inga kommentarer: