måndag, juli 27, 2009

my new mobile/July socks and stuff

Så kom då min nya mobil. Är nöjd med den, bara jag lär mig alla funktioner. Även kameran är bra så nu ska ni få lite bilder i alla fall. Att de är lite suddiga beror på mig inte kameran.

I got my new mobile today. i’m pleased with it, just need to learn how to use it. And the camera is good to so now you can get some photos at last. If they aren’t clear enough it’s because of me not the camera.

Först ut är ett litet set till mellandotterns lilla svägerska. Klänning (Boheme), sockor och en liten solhatt (Ruffle hat). Allt stickat i Opals tjockare sockgarn.

First out is a little set I knitted for DD2:s baby-sister-in-law. Dress (Boheme), socks and a little brimmed hat (Ruffle hat). It’s all knitted in Opal 6ply. Found the patterns on Ravelry.

Och här är mina julisockor i sockklubben, Polly Jean. De är stickade i Austerman Step,stickor nr 2,5mm.

002

And here are my July socks in the sockclub, Polly Jean. Yarn: Austerman Step, needles 2,5mm.

Inga kommentarer: