söndag, november 23, 2008

Last summer....

Egentligen är det något annat Wham sjunger om, men idag längtade jag inte till julen utan till sommaren. Jag gillar vinter också, det är inte det, men inte som det var idag, snålblåst och bara någon minus.

Varför jag kom ihåg sommaen berodde på att vi var ute kollade till Fr Smilla och samtidigt tog vi en promenad utefter bryggan där hon ligger på sommaren. Snålblåst fast solen sken. Då kom jag ihåg detta.

IMG_3682 

Wham sings about something else, but today I didn't longed for christmas. I wanted summer again. I do like winter to but not when it's just a few degrees below zero and the wind is blowing. Why I remembered summer whas because we did a check on Miss Smilla and then took a walk along the landing-stage where she lies during summer season. The wind made it real cold even though the sun shined. Then I remembered this. 

Tror jag gör som gammelkatten istället just nu:-)

006

I think I will do as our oldest cat do right now instead:-)

Inga kommentarer: