onsdag, augusti 27, 2008

Utmaning/Only swedish this time

Jag har blivit utmanad av Marika, Elin och Bim, men är man hjärndöd efter jobbet så är man:-) Jag har ärligt inte orkat mer än att kolla mail de sista dagarna. Sedan har det varit lekktionsplaneringar,  tv-zappande och stickning innan sängen. Men nu så ska jag svara i alla fall:

Fem saker som finns på min ATT GÖRA IDAG LISTA:

1. Planera morgondagens lektioner

2. Slänga i en tvätt i maskinen

3. Plugga

4. Stickning

5. Säng

Vad gjorde du för 10 år sedan?

Pluggade till lärare på Karlstads Universitet.

Ställen jag bott på?

1. Fagerås

2. Karlstad

3 Stockholm

4. Karlstad

5. Deje

6. Karlstad

7. Fagerås

8. Karlstad

9. Eskilstuna och hur hamnade man här av alla ställen:-)

Fem saker jag skulle göra om jag vore biljonär?

Oj det är mycket. Tror jag skulle sluta jobba och göra det jag tycker är roligt tex resa, köpa allt garn jag vill. Hjälpa barnen, ge till välgörande ändamål.

Man ska även utmana 6 personer, men jag gör inte för jag har sett denna utmaning lite överallt i bloggvärlden. Istället utmanar jag alla som vill att anta denna utmaning härifrån.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sliter ont?
Hm, igår höll jag på att regna bort - vägen till och från Hammarö. Dock rätt ok att sitta inne och mysa ;)
Må så grankott... ja, i goda vänners lag!!! Vissa saknades dock...