onsdag, augusti 06, 2008

OS-knitting

Nu har jag bestämt mig för vad jag ska sticka i Stickameras OS-stickning. Det får bli ett litet projekt eftersom jag inte har så mycket tid på mig. Ska till Hammarö på Stickstämma till helgen och så börjar jag jobba på måndag. Det blir Light Me Up Scarf från HeartStrings. Jag fick mönstret och garn från KnitPicks av Merete i Hemlis3.

Now I've decided what to knit in Stickameras OS-knitting. It will have to be a small project because I'm going to Hammarö on an knitting event next weekend. And I start working again on monday. It will be Light Me Up Scarf from HeartStrings. I got the pattern and Yarn from KnitPicks from Merete in Secret Pal 3.

3 kommentarer:

Merete sa...

Jeg glæder mig til at se det færdige resultat. Jeg har også tilmeldt mig OL-strikning hos Stickameras.
Merete

Anonym sa...

Ehh... snygg eller snygg? hm... säger inte vad jag tycker :)
Ehhh... något litet eftersom du inte har tid, ehhh... jaha, säger jag ;) Just nu känns det mesta som ett berg... och ett berg är att ta sig iväg till helgen och börja jobba till veckan, suck... suck, för det sista. Utvilad? Nä!!! Min kropp är slut än - behöver mer vila... Jag borde lyssna på den, men vem gör det när man ska jobba? måste jobba, suck...
Må så grankott... ngn som önskar minst en veckas semester till - helst med mycket sol och värme!!!

Britt-Marie sa...

Kul att du har bestämt dig för jag har ingen aning vad jag ska sticka.
Sjalen är mycket snygg men vad har du tänkt ta för garn?