söndag, augusti 24, 2008

Challenged

Nu ska jag äntligen svara på utmaningen från Bim. Det har dröjt eftersom jag även denna veckan har varit riktigt trött på kvällarna. Skolan har ju börjat så in ramlade flera nya klasser som jag måste lära mig namn på. I år är det inte så många som förra året eftersom två av klasserna jag har hade jag även förra året. Men jag fick tre nya klasser. Så det är ungefär 75 nya namn att lära sig. Då blir man ganska trött i hjärnan. Det enda jag gjort på kvällarna är att sticka lite, kolla bloggar och sedan dyka i säng tidigt. Tur att de andra klasserna inte kommer förrän till vårterminen.

At last I will answer Bim's challenge. It have taken time because this week to I've been real tired in the evenings. The school has started now so there are new students I have to learn the names on. This year there aren't som many new names as it was last year because I have two classes that I know since last year. But I have three new classes with about 75 names that I need to learn. Because of that I've been real tired in the afternoons. The only thing I've done is to knit, check blogs and go to bed early. Luckily the other new classes doesn't start until next term.

Så här kommer svaren på utmaningen/So here is the answer on the challenge:

A is for age: Det vill ni inte veta;-)/ That you don't want to know;-)

B is for booze of choice: Vana Tallin and wine.

C is for career: Gymnasielärare. Tidgare arbetade jag inom vården/High school teacher. Before that I worked in medical care.

D is for your dad’s name: Nils

E is for essential items to bring to a party: Bra humör/A good mood.

F is for favourite song at the moment: Har ingen. Lyssnar på så mycket olika/Don't have any. I'm listening at so many varoius.

G is for favourite game: Zelda

H is for home town: Eskilstuna

I is for instruments you play: None

J is for jam or jelly you like: Gillar inte sylt eller marmelad, alldeles för sött/Don't like jam or jelly, to sweet.

K is for kids: Tre, två tjejer och en kille/ Three, two girls and one boy.

L is for living arrangements:Bostadsrätt/Tenant-ownership.

M is for mother’s name: Gun.

N is for name of your crush: Krister.

O is for overnight hospital stays:Ingen om inte BB räknas/none if you don't count childbirth.

P is for phobias: Småkryp av olika slag/Bugs.

Q is for quotes you like: Vet inte/Don't know.

R is for relationship that lasted the longest: Denna/This one.

S is for sartorial style: Ingen speciell/No special.

T is for time you wake up: 06.30 när jag jobbar, senare under helgerna/06.30 when I work, later during weekends.

U is for underwear: Snygga och sköna/Nice and comfortable.

V is for vegetables you love: Gillar alla sorters men äter tomater som godis/Love all kinds but eat tomatoes as candy.

W is for weekend plans:Fr. Smilla.

X is for x-rays you’ve had: Några/Some.

Y is for yummy food you make: Chili con Carne och tjälknöl/Chili con Carne and steak.

Z is for zodiac sign: Vattuman/Aquarius.

Jag vet många som jag skulle vilja veta lite mer om så det är svårt att välja. Därför får de som känner sig manade anta utmaningen härifrån. Nu ska jag sätta mig och läsa lite bloggar. Har inte gjort det sedan i går morse. Tur jag har bloglines så jag inte missar uppdateringar.

There are many of you out there that I would like to know more about. Therefore it's difficult to choose. Instead I put the the challenge for anyone that want to take it. Now it's time to read blogs. Haven't done that since yesterday morning. I'm glad that I have bloglines so i don't miss updates.

2 kommentarer:

Anonym sa...

*ler*
Kvinna i sina bästa år - brukar jag köra med ;)
Lite kul att läsa - och se vad som är likt och olikt... inte så olikt faktiskt inom vissa områden! ;)
Må så grankott...

TruckerElin sa...

Tar med den här till min sida.. Allt för att slippa städa.. :-)