lördag, mars 01, 2008

wonderful day

Idag har jag haft en underbar dag på Syfestivalen. Enda problemet är att jag inte har några bilder. Batterierna till kameran måste bytas ut. De laddar ur direkt. Hade en fulladdad kamera trodde jag men inte då. Så bilder får ni hitta på andra bloggar. Ska se om jag på något sätt kan ta bilder av mina inköp med makens kamera.

Today I have had a wonderful day at the sewing festival. Only problem is that I don't have any photos. The batterys have to be changed. The don't recharged any more. I had a fully relodaed camera I thought but no. So photos you will have to look at other blogs for. I will try to get some photos of my buys anyway with DH camera.

Men förutom det så var det en underbar dag. Jag hade laddat redan hemma med det viktigaste: bra skor och pengar plus en koll på vilka som skulle upp idag och naturligtvis trevligt ressällskap. Alla dessa fyra saker gick bra. Inte ont i fötterna, trevligt ressällskap, kunde handla och träffade och pratade med flera stycken, men tyvärr missade jag flera också. Nästa år får vi köra med en roundup tror jag:-)

But despite that I had a wonderful day. I've loaded at home with the most important things: walkable shoes and money plus a check on who was to be there today and of course nice traveling company. All things went well. No feet ache, shopping, nice travelling company and talked to several, but missed many to. How about a round up next year:-)

1 kommentar:

Boel sa...

Jag så aldrig dig i går (jag skolkade iof från Årsmötet). Hoppas vi ses någon annangång :=)