lördag, mars 08, 2008

E.../The internationell womens day

...som i ELOGE till alla oss kvinnor idag. Tänk på att vi är jättebra. Och är du man ge någon speciell kvinna en extrakram idag.

Jag är egentligen inte mycket för detta med att fira speciella dagar för allting, men så här mycket kan jag gå med på.

Today in the international womens day so think on how great we all are. And if you are a man give a special woman an extra hug today.

Actaually I'm not much for these kind of days for everything, but I can go as far as this.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hm, mitt inlägg var annorlund, hihihi...
Må så gott... värmländskan Bim - trötter... ovanligt va? ;)

Anonym sa...

Hm, ett E är väldigt användbart! Och jag lovar att det leder till... Ehhhhh... ett väldigt användbart ord - väldigt ofta... ;) Just nu när jag försöker hitta fram till en stickning... Ehhhh... VAD ska jag sticka, hm... Ehhhh... hittar inget... Ehhh... eller, en... nä... eller... Ehhh... hm...
Må så gott... värmländskan Bim, i tillståndet mellan en färdig(?) sjal och vad nytt? hm... Ehhh....