fredag, november 30, 2007

Next stop Gothenburg

Vi åker till Göteborg i helgen för att hälsa på svågern och gå på Lisebergs julmarknad. Fast jag ska allt ta lite garnspan också. Går ju inte att åka till en annan stad utan att frekventera garnbutiker eller hur? Vad som kommer med hem, för jag tror inte att jag kan låta bli att köpa något, kommer här på bloggen. Missar starten på julkalendrarna som jag hade tänkt vara med på men det löser sig. Får lägga på ett kol när jag kommer hem på söndag istället.


We are going to Gothenburg this weekend. Going to visit my brohter-in-law and take a tour on Lisebergs christmas market. Though there will be some yarn shops to. You can't visit another town without take a tour in the lokal yarn shops can you? At least some. What I bring back, I don't think I will be able to not buy anything, will show up here on the blog. I will miss the start of the christmas calendars but I will catch up when I get home.

2 kommentarer:

Strumpstickan sa...

Kul! Det finns en garnbutik i Focushuset med p-huset framför Lisebergs huvudentré...

Anonym sa...

Öh, spana på du... men våga dig inte på att komma hem och visa en massa härliga bilder i bloggen sedan... Har en bloggvän som visar massor av läckerheter på sin blogg numera, tom sockar... och hon hade aldrig stickat sockar förr... mitt fel? kan jag väl aldrig tro att jag har inlett henne i frestelsen... till att sticka dem, jag menade inte i lyxgarner ;)
Må så gott... värmländskan... kramis, ngn som får handla på rea och det ska bli något tror jag... inga lyxgarner här inte, eller något...