torsdag, augusti 30, 2007

Börja om från början/Start all over again

Undrar var min min hjärna var när jag stickade ärm nr 2 på makens tröja. Har lyckats missa ett mönsterparti i början på ärmen. Så idag repade jag upp allt och började om igen. Därför tror jag inte att det där med minst 3 färdiga saker i VM-stickningen, det fixar jag nog inte. Har 2 saker klara men tröjan var den tredje. Blir nog ohjälpligt sist:-).

I wonder were my brain was when I knitted sleeve nr 2 on hubbys sweater. I managed to miss a hentire pattern part at the beginning of the sleeve. So today I ripped it all up and started all over again. Therefore I don't think I will manage to finish of 3 things in the World Champion Knit. Finished 2 things but the sweater was planned to be the third. I will cross the finishing line long after everybody else:-).

Inga kommentarer: