söndag, juni 17, 2007

webstriks KAL

Här är det tyst men jag finns kvar. Det har varit alldeles för varmt för att sitta vid datan. Plus att det varit intensivt på jobbet. Fast stickat har jag gjort så en del färdiga saker har det blivit, bland annat juni månads uppdrag i Webstriks KAL. En snabbstckad halsduk med garn från min Secret Pal. Jag är också färdig med min A Handsome Triangle och en sjal till. Bara blockning kvar. Nu när det inte är så varmt och min semester har börjat ska jag ta mig i kragen och göra det. De har varit klara ett tag nu.
It's quiet but I'm still here. It has been to hot sit by the comp. Plus very intesive at work. But I've been knitting also so some things has been finished. Like the June Webstrik KAL mission. A fast and easy knit with yarn from my Secret Pal. I've also finished my A Handsome Triangle and another shawl. Just blocking left. Now when i'ts not that hot and my vacation has started I will do that at last. They've been finished for a while now.

1 kommentar:

Anonym sa...

So nice to see the scarf made up! Something else is coming your way...