söndag, april 01, 2007

socks



Nu har jag lagt upp för ännu ett par sockor. Denna gången är det Barbros Sockor från Runö som gäller. Jag har velat göra dem ända sedan hon la upp mönstret men var tvungen att göra förra paret färdigt först. Jag har valt Opal höstmelodi som jag köpte på Syfestivalen. Jag har inte kommit så långt ännu, men har i alla fall börjat på mönstret.


Now I've casted on for another pair of socks. This time I've chosen Barbro's Socks from Estonia. I've wanted to knit all ever since she put up the pattern but had to finish the last pair first. I've chosen Opal Herbstmelodie that I bought on the seweing festival. I'm not that far yet but I've started on the pattern anyway.

2 kommentarer:

Strumpstickan sa...

Vilka härliga färger!

Anonym sa...

Lykke til med sokkene dine, herlig arbeid å pusle med i påsken. Vil få ønske deg en riktig God Påske!