lördag, mars 24, 2007

glad/happy

Idag är jag glad. Jag har gjort ett fynd. Har fått köpa en knyppeldyna med pinnar, mönster mm i mycket bra skick till ett bra pris. Så nu ska jag försöka mig på att knyppla. Fast det får vänta ett tag. Måste ha tid att lära mig det och det är så mycket annat som snurrar i huvudet nu så här på vårkanten. Halva vårterminen har ju redan gått på skolan. Sedan pluggar jag själv också. Har en tenta som ska in senast 1 april. Så det är mycket att göra just nu.

Today I'm happy. I've done bargain. Could buy a "knyppeldyna". Sorry, don't know the english word for it. It's a thing to make lace with. Anyway now I shall learn how to use it. Though it will have to wait for a while. Need time to learn and right now there are so much else spinning around in my head. Half the spring term already is finished at school. And I study for myself too. Has an exam due to april 1th. So there are much to do right now.

Inga kommentarer: