fredag, februari 02, 2007

utmaning:-)/challenge:-)

Läste Bims blog och kände mig manad att anta utmaningen:-).
Utmaningen gällde 6 konstigheter med mig. Här är de:

1. Älskar BBC Primes inredningsprogram. Måste bara titta på alla.
2. Sjunger fortfarande för ungarna när de fyller år fast de är vuxna. Nu är det i telefonen och de tycker fortfarande att jag sjunger lika falskt:-).
3. Älskar Evanescence, Hammerfall och Rammstein. Indoktrinerad av ungarna.
4. Har inte så mycket garn på lager som andra. Fast jag jobbar på det.
5. Kan inte ge mig att plugga. Läser ännu en kurs på distans.
6. Ska börja segla i sommar. Jag som aldrig gjort det förut, men jag säger så här: Det är aldrig försent.

Någon som känner för att anta utmaningen?

Read Bims blog and felt that I had to take the challenge:-).

The challenge was to pick 6 rare things about me. Here they are:

1. Love BBC Prime's home decorating programs. Must look at everyone.
2. I'm still singing for my kids on there birthdays despite the fact that they are grown up. Now I'm using the phone and they still think I'm singing awful:-).
3. Love Evenescence, Hammerfall and Rammstein. Indoctrinated by the kids.
4. Don't have a large yarn stash as other people have. But I'm working on it.
5. Can't stop studying. Reads another course on distance.
6. Will sail this summer. I have never done that before, but I say like this: It's never to late.

Anyone who want to take the challenge?

1 kommentar:

Strumpstickan sa...

Kul läsning, Evanescence låter ju bra:)