måndag, februari 19, 2007

NHV5





Idag fick jag ännu ett paket. Denna gången var det från min Nordiska hemliga vän Mette i Danmark. Tack Mette, vad glad jag blev. Synd att bilderna blev lite suddiga bara. Fina roliga garner att prova och en bok med stickmönster. Nu är kvällen räddad. Den ska jag bläddra i. Jag tycker väldigt mycket om att bläddra i sådana böcker och fantisera. Chokladen är snart slut. Där får jag hjälp av maken och sonen:-)


Today I got another package. This time it was from my Nordic secret pal Mette in Denmark. Thanks Mette, I became so glad. To bad the pictures became so bad. Fine nice yarns to test and a book with knitting patterns. Now my evening is saved. I will look in it. I love to look in books about knitting and fantasie about what to knit next. The chocolate is soon finished. I got some help from my husband and son there:-)

1 kommentar:

Maggan sa...

Sån post är kul att få du!! Jag är inte ett dugg avundsjuk *blink*....
Vilken härligt röd färg det såg ut att vara på garnet!!!