söndag, februari 04, 2007

lite slutfinish och lite nytt/som finishing off and some new

Nu börjar det så smått bli dags för lite slutfinish på en del saker som jag håller på med. Branching Out ligger i blöt och min andra Fake-a-Gamo ska få foder. Så det kommer snart bilder på dessa.

Now some of my projects are in for the finishing touch. At the moment Bracnhing Out is soiking in water and my second Fake-a-Gamo is waiting for lining. So there will be photos soon.


När det gäller nytt så var jag på stickkafé på Nystvindan. Det var extra roligt igår eftersom det var flera nya ansikten som kom. Och som vanligt är det svårt att gå dit utan att få något med sig hem. Denna gången kom jag hem med detta. Det var rea på dessa nystan. Färgen blir snygg på det linnet.
When it comes to new stuff I was on knitting café at Nystvindan. It was extra fun yesterday because it was several new faces there. And as usual it's hard to go there without bringing something back home. This time it was this. It was on sale. The colour will look god on that top.
Jag har även kommit längre på mina "maskar", snart två klara. Fast lite har jag tappat sugen nu när vintern nästan försvann. Det är inte mycket snö kvar nu tyvärr. Kommer nog inte kunna använda halsduken förrän nästa vinter.

I've also come a bit further on my "worms", soon two of them are finished. Thought I'm not that inspired to knit the scarf , because our winter almost disappered. There are not very much snow left. I don't think that I can use the scarf until next winter.

Inga kommentarer: