lördag, december 02, 2006

knitting squares/sticka rutor

Today I was att Nystvindan again. We have started a project there after being inspired at Syfestivalen.We knit squares with left over yarn. Then we will knit them all together in some way. I will document it all here on my blog, but swedish readers can also read about it on Mälarmaskans blog.

Idag var jag till Nystvindan igen. Vi har startat ett projekt efter att ha blivit inspirerade på Syfestivalen. Vi stickar rutor i restgarner. Sedan ska vi sticka ihop alla på något sätt. Jag kommer att berätta om hur det går här, men ni kan även läsa på Mälarmaskans blog.

For myself I have started on a scarf that I found in latest Vogue Knitting. It's the scarf that's on the cover and I use this yarn (the red one).

Själv har jag börjat sticka en halsduk som jag fann i senaste numret av Vogue Knitting. Det är halsduken som finns på framsidan och jag använder detta garnet. (det röda).

Inga kommentarer: