söndag, december 03, 2006

christmas calendar/julkalender

Forgot yesterday to tell that I've started on a christmas calendar knitting. I missed buying Johanna Wallins calendar, but there is Nina. She has a calendar on here blog. That one I follow instead. Here are the two first days of knitting. It became a cap. Let's see whats next. Though I have to buy yarn for that. Don't have any in stash that fits todays knitting. So I will be a day late, but I will have to knit a bit extra tomorrow night instead:-).

Jag glömde bort igår att berätta om min julkalender stickning. Jag missade att köpa Johanna Wallins kalender, men vi har Nina. Hon har en kalender på sin blog. Den följer jag istället. Här är de första två dagarnas stickande. Det blev en mössa. Låt oss se vad som kommer härnäst. Men jag måste köpa garn. Har inget på lager som passar för dagens lucka. Så jag får bli en dag efter, men jag får sticka lite extra i morgon kväll istället:-)

1 kommentar:

Knitting Morgana sa...

Hi. Agneta. I find this hat lovely. And this is the first time I hear about a knitting calendar. That's a great idea (pity I don't understand Swedish).