lördag, november 04, 2006

buying maniac:-) /köpgalen:-)

Today I was in Sollentuna on Syfestivalen. It was absolutely wonderful to go there and touch all yarns. Of course I couldn't go home without buying anything. To take a knitting fantast in a place like that is like taking a children in to candy store:-). I had to buy several skeins of different yarns. And at last I bought myself a winding machine. I have wanted one for quite a long time now.

I also was on a nice workshop that Sticka had arranged,tvåändsstickning (sorry don't know what it's called in english). It was Ulla-Britt Önnestam who held it. To bad that we had to leave so soon because of the bus.

In all it was a well spent day:-).

Idag var jag till Sollentuna på Syfestivalen. Det var helt underbart att gå där och känna på alla garner. Naturligvis kunde jag inte gå därifrån utan att köpa något. Att släppa in en stickfantast där är som att släppa in ett barn i en godisaffär. Jag var tvungen att köpa flera härvor av olika sorters garn. Och äntligen köpte jag en nystmaskin. Jag har velat ha en länge.

Jag var även på en trevlig workshop som Sticka hade ordnat, tvåändstickning. Det var Ulla-Britt Önnestam som höll i den. Synd att vi var tvungna att gå så tidigt för att hinna med bussen.

Men det har varit en trevlig dag:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Your time at Syfestivalen sounds absolutely fantastic - I'm looking forward to seeing pictures of all the yarn that you got there! Happy knitting, and best wishes from Austria!