söndag, oktober 22, 2006

promised pictures/utlovade bilder

Here are the the pictures I've promised.

Här är bilderna jag lovade.


I'm really pleased with the Kiri for my oldest daughter. Both the colour and the pattern.








Jag är väldigt nöjd med Kirin till min äldsta dotter. Både med färgen och mönstret.





But I'm also very pleased with the Katy Shawl. The pattern looks great and so does the colour. And as you see it's really big, just as I wanted it to be. Couldn't pin all of it on one side. Had to go over on the other side too. This one will be for my sister-in-law. Hope she will like it.



Men jag är även väldigt nöjd med Katy-sjalen. Både mönstret och färgen blev mycket snyggt. Som ni kan se blev den riktigt stor, precis som jag ville ha den. Kunde inte nåla den på en sida utan fick vända och ta andra sidan till hjälp. Den är till min svägerska. Hoppas hon kommer att tycka om den.

6 kommentarer:

Annelie sa...

Man bara suckar och trånar...

Anonym sa...

Åh, Katy-sjalet er vel noe av det flotteste jeg har sett. Utrolig lekkert! Skulle gjerne vært din svigerinne nå, hun må jo bli kjempeglad!

Bim sa...

Hrmpf...
Inte ett jota avis nä... inte på Kirin, som är Birch, fast tvärs om... ungefär... inte avis på Katy, nopp... hrm... och inte något annat heller för den delen är man avis på, urk sägs det bara och så hoppar man vidare... ;p
Må så gott... värmländskan... kramis och hoppas helgen varit toppen - hon här har förresten en liten svartis som är verkligen låg idag...
Sjöbackas blogg

Anonym sa...

Wow,
the Katy Shawl ist beautiful!!!

Anonym sa...

Så fantastiskt vackra dom är! Ytterborden på Katy är helt underbar.

Anonym sa...

Oh, you're doing such beautiful projects! Kiri looks absolutely stunning, and the Katy shawl does so as well - such amazing patterns! Great work!