söndag, oktober 22, 2006

Inga bilder/no pictures

Sorry all. There ain't no pictues of my Kiri right now. I will try to get some up later this day.

I've finished an UFO yesterday evening. My Katy shawl is at last done. Now it's on blocking. Will try to give you some pictures on that too.

Yesterday we was at the wedding of a friend of us. She's the one that would get the red shawl. She became as beautiful as I thought she would be. Her husband got my Irish Hiking Scarf and he looked good in that too.

Today we are driving for Stockholm so hopefully there will be some knitting in the car. I need another Irish Hiking Scarf as a christmas present for my brother-in-law.

Tyvärr kommer det inte några bilder på min Kiri ännu. Jag ska försöka få upp några senare i eftermiddag.

Jag har gjort färdigt ett UFO igår kväll. Min Katy sjal är äntligen klar. Nu ligger den i blockning. Ska försöka lägga upp lite bilder på den också.

Igår var vi på en vänninas bröllop. Det var hon som skulle få den röda sjalen. Hon blev så vacker som jag trodde i den. Hennes man fick min Irish Hiking Scarf och den var snygg på honom.

Idag ska vi till Stockholm så förhoppningsvis kommer det att bli en dekl stickande i bilen. Jag behöver ännu en Irish Hiking Scarfsom julklapp till min svåger.

Inga kommentarer: