onsdag, oktober 18, 2006

blääh:(

What am I doing wrong? I've tried several times now to put in more things in the right border. And every time that border jumps down and put itself after everything else. I've figured out that I'm doing something wrong but can't figure out what. I really need som help at this point.

Vad gör jag för fel? Jag har flera gånger försökt att lägga in mer saker i den högra kanten, men varje gång så hoppar hela den kanten neråt. Den lägger sig nedanför allt annat. Jag fattar att jag gör något fel men kan inte komma på vad. Jag behöver verkligen hjälp nu.

2 kommentarer:

Karin sa...

Detta har hänt mig också! Kolla vad du har lagt in för länkar i bloggtexterna, i mitt fall var det en sån länk som liksom stoppade högra listen

Anonym sa...

Kan du någon stans ange hur breda dina "spalter" ska vara? på nåt sätt så ryms de inte bredvid varandra.