måndag, juli 17, 2006

VACATION

Sweating 1

I just popped in to say goodbye for a couple of weeks.We are of tomorrow morning for a vacation in our cottage on Värmlandsnäs at Vänern . It’s going to be great. Hopefully the weather stays ok to. My Baudelaire and my Birds Eye are going with me. I even will take yarn for my Irish hiking scarf with me. Maybe I will start it when I'm there.

Jag hoppade bara in för att säga hejdå för några veckor. Vi åker på semester i morgon bitti till vår stuga ute på Värmlandsnäs vid Vänern. Det ska bli underbart. Förhoppningsvis fortsätter vädret att vara bra också. Mina Baudelaire och min Birds Eye följer med. Jag ska även ta med garn till min Irish Hiking scarf. Jag kanske börjar på den när jag är där.





1 kommentar:

Anonym sa...

Ha en riktig deilig ferie. Blir spennende å se dine Baudelaire ferdig!