söndag, juli 16, 2006

Sunny Sunday Knitting

We still have wonderful and sunny weather here but I have knitted some anyway. I sit in my small garden or in the car (letting my husband drive).

Vi har fortfarande soligt och vackert väder här men jag har stickat en del i alla fall. Jag sätter mig i min lilla trädgård eller i bilen (låter min man köra).

Here is how my Sampler M looks now. Part 3 was quite easy to knit. I have decided that I will use part 2 and 3 in an afghan, but maybe there will be more parts in it later on.

Så här ser mitt Sampler M ut nu. Del 3 var ganska lätt att sticka. Jag ska använda del 2 och 3 i en pläd har jag tänkt, men det kanske fler delar längre fram.


Here's my first Baudelaire sock right now. Love the pattern and have learned something new too. How to knit toe-up. Haven't done that before but I love it.

Här är min första Baudelaire socka just nu. Älskar mönstret och har lärt mig något nytt också. Hur man ska sticka från tån och uppåt. Har inte gjort det förut men gillar det sättet.



Here is one of my shawls finished. I didn't do the pattern in stockinette. I choosed the other one: knit all rounds. The shawl is for one of my husband old aunt so I had knit fast because we are leaving on thuesday. Thats why my Birds Eye is on the shelf right now. But I will take it with me on our 2 weeks holiday. As you can see I have great help when I'm knitting Lol

Här är en av mina shalar färdig. Jag stickade inte i slätstickning utna valde rätstickningsvarianten. Shalen är till en av min mans gamla mostrar så därför var det lite bråttom eftersom vi åker på tisdag. Det är därför min Birds Eye ligger på hyllan just nu, men jag ska ta med den på vår två veckor långa semester. Som ni ser har jag hjälp när jag stickar Lol




This is going to be scarf for my husbands other old aunt, so it was the same here. I have to be quick about it but it's a very simple homemaid pattern.

Detta ska bli en scarf till min mans andra gamla moster, så det var samma sak här. Jag var tvungen att skynda mig, men det är ett enkelt hemmagjort mönster.


More pictures under Work in progress and Finished.

Fler bilder finns under Work in progress och Finished.



4 kommentarer:

Anonym sa...

Flott blog du har. Denne måten å strikke sokker på har jeg aldri prøvd, men det ser spennende ut. Jeg har et mønster så nå skal jeg sette det på " skal gjøre-listen" min. Ha en fin sommer fortsatt!

Agneta sa...

tack så mycket och ha det skönt du med

Anonym sa...

Your Baudelaire's are looking great Agneta! I love the shawl you made for your husband's Aunt as well. Is that the Birch pattern from Rowan?

Agneta sa...

Thank you. the shawl pattern are from a swedish newspaper.