söndag, juli 09, 2006

Sampler M part 2/Shawl


Here is how my Sampler M looks now after part 2 is finished. More picture is uploaded in my photoalbum.

Så här ser mitt Sampler M ut när del 2 är klart. Fler bilder finns i mitt fotoalbum.





Is there anyone that can see that this is going to be this :-). Anyway it's not in the yarn that the pattern says. I'm using a thicker yarn that I had in my stash. And the needles are circular nr 7 (mm).

Är det någon som kan se att detta ska bli detta :-). I alla fall så använder jag inte det garn som står i mönstret utan ett tjockare garn som jag hade i mitt lager. Stickar på rundstickor nummer 7(mm).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hi Agneta! I just linked to you from your comment on the Baudelaire KAL blog. I just returned from sunny Sweden. You live in a very beautiful country!

I'm sure the shawl you are knitting will be lovely once it is blocked! I'm looking forward to seeing photos of the finished project.

Anonym sa...

Skiraste sjalen er bare så nydelig. Spennende å se hvordan det blir når du blir ferdig! Ønsker deg en riktig fin sommer!

Agneta sa...

Blir nog inte så skir som på bilden. Använder ett tjockare garn.
Önskar dig också en trevlig sommar.