torsdag, juli 06, 2006

ojdå!/oops!

Alla kommentarer jag fått den här tiden på det jag skrivit och inte fattat nått. Nu först ser jag dem bara för att jag håller på i settings. Men hur jag ska markera i settings så de går in autmatiskt vetes sjutton:-). Men har i alla fall lyckats lägga in dem i efterskott nu. Tack alla ni som skrivit och inte fått svar.

Annars är jag jättestolt nu. Har äntligen lärt mig att använda knappar:-)

Every comments I have received during this time and didn't know they where there. For the first time I see theme just because I'm in settings and doing things. but how I shall mark them so they go in automatically I don't know:-). But i succeeded in putting them in afterwords. Thank you all that have written and didn't get an answer.

Ohterwise I'm real proud of myself right now. Have at last learned how to make button links:-)

Inga kommentarer: