söndag, mars 26, 2006

Äntligen!!!

Nu är det bara några dagar kvar till vår flytt. På fredag går flyttlasset. Det ska bli skönt. Vad som var bra är att vi kunde tömma förrådet igår. Det gör så mycket om det är klart. Håller på med städning och packning av det sista.


Vad gäller stickningen så har jag faktiskt tagit mig tid till det också. Skönt med lite avkoppling ibland. Fast min tröja klade jag undan tills efter flytten. Däremot går det framåt med min mans tröja. Nu är det bara ärmarna kvar. Kommer upp en bild när den är klar. Fast det får vänta tills vi ahr flyttat färdigt.

Ska även sticka denna toppen till min äldsta dotter fast den blir i vitt. Har även en kompis som ska ha barn i sommar så jag tittar på babymönster. Ett som jag tycker om är detta. Vi får se hur det blir. Har bara börjat titta än så länge.

Vad som det däremot blivit sämre med är min träning. Det har knappt blivit något alls de två sista veckorna. Har inte hunnit tyvärr, men ska bli bättre när jag flyttat färdigt.

Inga kommentarer: